2011-01-24

nire lana masterrean

Azkenik lortu dut ideiak ordenatzea! Ideiak eta lanak ere. Izan ere, gauzak ordenatzearen hoberena da gero lan eraginkor bat bideratzea; probetxuzkoa. Azalpen testu luze bat prestatuta dut, baina hauxe da mapa kontzeptualaren azalpen eskema bat:


Interes gune nagusia: teknologia berriak eta partehartzea
- Zergatia: nire aurrekari profesionalek hara naramate.
- Honen inguruan antolatutako lanak:
  o B1: Lana: parte hartzea eta errendimendua. Analisi kuantitatiboa.
           Lotura: bien arteko loturarik ba ote den estatistikoki behatu.
  o B3: Lana: problemáticas de organización escolar y alumnos
           Lotura: ikasleen partehartzea eskolaren antolaketan ulertu behar baita
  o B4: Lana: foroetako diskurtsoaren analisia
           Lotura: partehartzearen gaineko analisi kualitatiboa, finean.
  o B7: Lana: empatía y trabajo colaborativo.
           Lotura: ea lan kooperatiboa eta partehartzea enpatiarekin lotzen ote diren lanik baden.
- Lan erretsultantea:
  o Eikasiko esperientziaren bilduma osatu eta eskuragarri egin

Interes gune pragmatikoa: ingurugiro hezkuntza
- Zergatia: kimika esperientzia + zientzien didaktikan interesa
- Zubia: elementu emergentea: pentsamendu kritikoa
- MALarekin loturak
   o 2. Helburua: jakintzak eta kontzepzioak
   o 5. Helburua: dibulgazioa eta ekintza
      > Interes gune nagusiarekin lotura
- MALarekin zuzenean lotutako lanak:
  o B2: Lana: literatura kontsultatu eta helburuak finkatu
           Lotura: MALerako derrigorrezkoa den lan bat
  o E2/4. Ikusteke
  o E2/7. Ikusteke.

Interes transbertsalak: sarearen bilkariak
- Zeintzuk dira: denekin lotura dutenak, dena bustitzen dutenak.
- Ikasgaiak:
  o E1/5: sistemika. mapa hau marraztera naramana. Beharrezkoa lana eraginkortzeko, bai esfortzuak alperrik galtzea ekidinez, baita eremu eta diziplina ezberdinetatik ekarpenak eskainiz ere.
  o B5: teknologia berriak eta hezkuntzaren berrikuntza.Tresnak, edozertarako dira tresna.
  o B6: generoaren aldagai nahitaezkoa. Lan aukera: masterreko lan bakoitzean sexuaren araberako analisia eta irakurketa.
  o E1/2. Autokotzeptua: psikologia eta hezkuntza. Ikusteke

ONDORIOAK
- Norberaren energiak modu honetan biribiltzea beti da pozgarria. Ingurugiro hezkuntzatik derrigor, energiaren aurrezpena eraginkortasuna da…
- Masterrean kokatzea behintzat lortu dudala uste dut. Azkenik!
- Masterra sare bezala ez dago gaizki, norberak hariak ondo ehundu ezkero. Batzuetan gehiegitan leku beretik pasatuz, baina zulo gutxi utzita, sare eraginkor bat eraiki daiteke Master honetan.


Mi trabajo en el máster
¡Al fin he conseguido ordenar mis ideas! Las ideas y los trabajos. Y es que lo mejor de ordenar las cosas es desarrollar luego un trabajo eficaz, provechoso. He preparado un texto extenso, pero aquí os dejo la explicación esquemática del mapa conceptual:
Área de interés principal: nuevas tecnologías y participación
-          Por qué: mis antecedentes profesionales me conducen aquí.
-          Trabajos que estructuro aquí:
o   B1: el trabajo quiere analizar cuantitativamente mi muestra de EIKASI para comprobar si existen correlaciones entre rendimiento académico y participación.
o   B3: “problemáticas de organización escolar y alumnos”. Propongo investigación longitudinal con una intervención profunda.
o   B4: análisis del discurso en los foros de EIKASI.
o   B7: trato de relacionar la empatía (variable psicológica escogida) con la participación y en general, con el aprendizaje.
-          El trabajo resultante: recopilación de los mencionados y hacer la colección accesible a quien interese.
Área de interés pragmático: educación ambiental
-          Por qué: mi expediente académico, y mi condición de ecologista, me traen aquí.
-          Puente: el pensamiento crítico es la propiedad emergente de este sistema que he construido.
-          Relaciones con el TFM:
o   2º objetivo: concepciones y saberes.
o   5º objetivo: acción y divulgación:
§  Conexión directa con el área de interés principal.
-          Trabajos relacionados directamente con el TFM:
o   B2: consulta de la literatura y definición de objetivos
o   E2/4: por ver.
o   E2/7: por ver.
Intereses transversales:
-          Cuáles son: los que se relacionan con todos los elementos del mapa conceptual
-          Asignaturas:
o   E1/5: sistémica. Es lo que me lleva a dibujar este mapa. Necesario para optimizar el trabajo, en todos los sentidos: haciendo que ningún esfuerzo sea en vano, y ofreciendo aportaciones desde distintos ámbitos y disciplinas.
o   B5: nuevas tecnologías e innovación. Las herramientas siempre son herramienta.
o   B6: la variable indispensable del género. Posible trabajo: análisis y lectura respecto a sexo, de cada uno de los realizados en el máster.
o   E1/2: Autoconcepto: psicología y educación. Por ver

CONCLUSIONES
-          Siempre es gratificante redondear las energías de uno de esta forma. De la educación ambiental, no podría ser de otra manera; eficacia es ahorrar energía…
-          Pienso que he conseguido situarme en el máster. ¡Por fin!
-          El máster no está mal como red, siempre que uno se la teja bien. A veces pasando demasiadas veces por el mismo sitio, pero dejando pocos agujeros, se puede construir una red eficaz en este máster.

No hay comentarios:

Publicar un comentario